Tuesday, March 30, 2010

INFO HERO



6 SITUASI BUAT LELAKI MENANGIS...
  1. PUTUS HUBUNGAN DENGAN KEKASIH -Lelaki yang terlalu menyanyangi kekasih hatinya pasti menangis bila hubungan terpisah.Biasanya lelaki tidak boleh menerima hakikat hubungan cinta itu berakhir di tengah jalan, dan ia tidak diakhiri dengan sebuah perkahwinan.
  2. BILA JATUH SAKIT - Lelaki akan menangis bila jatuh sakit, mereka tidak berupaya menjalankan tanggungjawab sebagai ketua keluarga juga sebagai suami akibat penyakit yang dihadapi.
  3. KEHILANGAN PASANGAN - Ini mungkin antara penyebab utama lelaki tidak boleh terus berlagak macho bila pasangannya meninggal dunia.Bagi lelaki yang tidak dapat menerima hakikat, dukanya amat lama untuk sembuh.
  4. TERTEKAN - Tidak kira bebanan pekerjaan, masalah peribadi dan sebagainya akhirnya air mata lelaki gugur juga. Ada lelaki yang mengambil jalan mudah dengan melakukan perkara yang tidak berfaedah.ini merugikan mereka juga.
  5. BERTENGKAR DENGAN PASANGAN - Lelaki juga akan menangis tidak sanggup melihat pertelingkahan dalam rumah tangga. lebih memburukkan keadaan apabila isteri meminta cerai.

0 comments: